Kehitä asiakaskokemustasi.
Jo 10 vuotta sitten uumoiltiin, että itsepalvelukassat veisivät työpaikkoja kaupan-alalta. Toisin kuitenkin kävi. Itsepalvelukassat ovat osoittautuneet kassatyöntekijöiden ruuhka-apureiksi keventäen työkuormaa tekemättä kuitenkaan yhdestäkään ihmisestä yhtään tarpeettomampaa työssään. Tyypillisesti itsepalvelukassoja on tähän asti nähty vain isojen ketjujen käytössä. Me Mandolla halusimme tuoda itsepalvelukassan, myös pienempien yritysten saataville helposti ja kustannustehokkaasti.
Kehitä asiakaskokemustasi itsepalvelukassalla.
Asiakaskokemus voi olla pienestä vivahteesta kiinni. Toiselle asiakkaalle se saattaa tarkoittaa lyhyempää kassajonoa ja nopeampaa asiointia, toiselle puolestaan sosiaalisen kohtaamisen välttämistä tai maksutilanteen läpinäkyvyyttä. Niin tai näin, itsepalvelukassa kannattaa ehdottomasti ottaa osaksi asiakaskokemuksen kehittämistä tai kuormittavan kassatyön keventämistä.
Mando taipuu moneen, myös itsepalvelukassaan!
Me Mandolla halusimme luoda pienemmän yrityksen, kuten ravintolan, kahvilan, kioskin tai kaupan tarpeisiin itsepalvelukassan, joka taipuu moneen eri tilanteeseen ja tarpeeseen. Mandon itsepalvelukassa toimii täysin itsenäisenä maksupisteenä, mutta tarvittaessa voit muuttaa sen nopeasti myös tehokkaaksi miehitetyksi myyntipisteeksi. Näin itsepalvelukassa palvelee pienempiä yrityksiä mielestämme parhaiten.
Itsepalvelukassan saa tyylikkäässä ja tukevassa telineessä, joihin voidaan halutessa lukita myös maksupäätteen kiinni. Tarjolla on erilaisia itsepalvelukassaratkaisuja, joista mielellämme konsultoimme sinun yrityksellesi sopivimman.
Haluatko keskustella lisää itsepalvelukassoista?
Varaa Mando-tapaaminen etäyhteydellä taikka livenä tästä linkistä: https://www.mando.fi/mando-valitse-tapaaminen/